måndag 10 januari 2011

Dagens bästa

Idag fick jag mig ett gott skratt......:-D En nära person kör på inbrottslarm nattetid, denna natt fick hon åka på ett inbrottslarm vilket hon gjort många gånger och gått in ensam på dom flesta ställen en annan aldrig skulle våga gå in på, hon kommer fram till stället och upptäcker att det är ett STALL, hon ringer då till en kollega som får komma eftersom denna tjej är livrädd för hästar och vägrar gå in i stallet, men jag sa att alla hästar står ju inlåsta i sina boxar....men tänk om någon skulle vara lös och kanske vill äta upp mig fick jag till svars :-) men jag blockade dörren med bilen så att dom inte kunde rymma om dom var lösa. Efter en stund kom hennes kollega som fick gå in och kolla att allt såg okej ut. Fånga busar är inga problem men att möta en häst kan vara livsfarligt :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar