måndag 23 maj 2011

Min stora tjej har verkligen blivit stor

I går kväll bestämde jag och Vilma att hon skulle försöka sluta med sin napp, jag lovade att vi skulle åka till leksaksaffären idag om hon fixade natten utan napp.....och det gick hur bra som helst :-D, så duktig min stora tjej. Det man kunde märka var att hon hade svårare att varva ner på kvällen det var mycket.....mamma jag har sovit klart, jag är törstig, jag behöver kissa jag kan inte sova, jag vill sova i eran säng :-D men slut så somnade hon utan en enda fråga om nappen, så idag bar det av till leksaksaffären för att köpa en present....hon fick välja precis vad hon vill (kunde blivit svettigt) men hon valde lite duplo lego...självklart en brandbil. Nu hoppas jag att denna natt går lika bra men det kommer vi att märka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar