torsdag 22 december 2011

Godmorgon!

Har knappt hunnit med mig själv denna vecka ännu mindre att blogga. Jag och bebisarna har shoppat julklappar varenda dag känns det som, tror att jag nästan är klar typ någon kvar men hoppas att Jocke kan fixa idag när han ska ut och shoppa. Idag ska jag till farmor på kalas, sen blir det väl raka spåret hemma och fortsätta fixa hemma inför julen....ska bli skönt när väl julafton är här och man bara kan sitta och njuta av god mat, presenter och gott sällskap. Sen är det en lugn juldag och sen på annandagen kommer Jockes pappa, syster med familj på besök så då blir det full fart. Nästa vecka är Jocke hemma ska bli skönt att ha honom hemma så kanske vi kan fixa klart Viktors rum. Hoppas ni alla kommer få en riktigt bra och trevlig jul.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar