måndag 16 januari 2012

Trött idag

Har haft en jäklig natt, sov som en klubbad säl fram till 2 då började Viktor snurra gnälla och kom inte till ro inget gallskrik men bara små gnäll.. Och vem kan sova då:-( låg in i Viktors rum i 2 timmar kunde inte somna för jag hade en fruktansvärd värk i ena benet gick inte att ligga på det benet, när jag väl masade mig tillbaka till sovrummet
Kl 4 när lill trollet väl sov så var det bara ta hand om nästa :-( Linnea hade vaknar av allt stök från Viktor så självklar så skulle denna lilla sessa ligga på mig...hon låg på mitt ansikte.....skönt..näää, så idag känner jag mig lire mör men det är bara att köra på ändå :-)) sov får man göra en annan dag. Annars har helgen varit lugn och skön, lite badhus och lite fika/middags bjudning har vi hunnit med.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar