söndag 29 april 2012

Månadens tråkigaste dag

Idag har jag gjort dagens tråkigaste dag i månaden....skickat iväg räkningarna :-( Fy vad pengar det försvann från våra konton. Är rätt trött efter en jätte trevlig dag och kväll med Bloggminglet 2012, kommer väl i säng rätt sent och vaknade tidigt trots att jag var barnfri :-) men tänk så skönt det var att kunna ligga kvar i sängen ändå utan att behöva gå upp för någon som vill ha min uppmärksamhet :-). Nyttigt att komma iväg lite, Linnea har bokstavligen inte släppt mig sedan jag kom hem inte ens Jocke får ta henne....behöver kanske vara ifrån varandra lite mer :-(). Nu är det dags att smaska lite ostbågar och titta på lite BB innan john blund ropar från övervåningnen :-)

Hörs imorgon...

2 kommentarer:

  1. Ja räkningar är skoj! :) Not! :)

    Jag gjorde mina innan jag åkte. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk om man bara kunde på en betalnings fri månad :-) skulle bara rätt härligt :-)

      Radera