söndag 25 november 2012

Ja då har kräksjukan anlänt :-(

Igår kväll hade jag precis lagt mig till rätta i soffan och funderade på att hämta något gott, Vilma hade sin kompis Alice här som skulle sova, tjejerna hade bäddat ner sig och tittade på Barbie ....  Och då händer det jag inte längtat efter... Linnea gråter och har spytt ner hela sängen :-(( upp med ungen in i duschen sanera sängen och sig själv. Ringde Linda som fick hämta Alice :-( sen vart det soffan för mig och Linnea hela natten, som tur är verkar det mesta kommit i sängen för resten av natten var det bara galla och slem. Vi höll väl på fram till 3 då gick Linnea ut i köket och hämta ett glas och ville ha vatten... Törs törs inte, hon fick lite och puuh och det fick hon behålla, men gissa en tjej som skrek i 30 min för hon ville dricka mer. Till slut somnade hon i puffen och sov fram till kl 7. Så nu är det bara att avvakta och hoppas att ingen annan blivit smittad :-((

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar