onsdag 4 juni 2014

Idag

Idag har det varit en dag på jobbet med tryck på telefonerna vilket det har varit hela veckan tyvärr. Kom hem till ett städat hus men blev besviken när hon hade fuskar på ganska många ställen...jag gjorde något som jag är dålig på ..jag sa ifrån :-)) jag skrev ett mail till chefen och påpeka att jag INTE var nöjd och fick ett bra svart tillbaka. Tråkigt att jag behövde städa om köket och även dammtorka på flera ställen, även badrummet hade hon missat att skura hela väggen i duschen.
Avslutade kvällen med ett kvällsmöte i vilmas nya skola, det kommer säkert bli bra även om jag tycker det ska bli jätte läskigt att hon ska bara börja i skolan..det är ju min lilla tjej som tydligen håller på att bli rätt stor. Som tur är kommer hon i samma klass som sin bästis och det är jätte skönt för dom båda tror jag. Nu är det snart dags att hoppa i lopp lådan. Sov gott mina vänner

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar