onsdag 13 april 2011

Ikväll

Ikväll kom vår goa vän Johan på besök och gissa om att Vilma vart glad....det var bus redan från start.....sen helt plötsligt försvann hon in på toaletten med en väska och jag smög efter för att titta vad hon gjorde, lilla tösen stog och packade pyjamas och tandborste :-) jag frågade henne vad hon gjorde och då fick jag till svars att hon packade för hon skulle sova över hos Johan.....min goa lilla tjej. Så gissa om jag snart måste åka och hälsa på familjen Klock :-) Vi måste ha världens underbaraste 3-åring <3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Haha, Ni är så välkommna så =D Vilma får också gärna komma hit & sova utan er någon gång.

    SvaraRadera
  2. Men Sötnos.... :-) hoppas ni snart kommer på besök. Kram från Klock!

    SvaraRadera
  3. Vi kommer så gärna på en fika väldigt snart. Ja Hanna vilma skulle nog vilja komma och sova hos er..hon pratade om att hon ville hälsa på dig imorse :-)

    SvaraRadera