måndag 4 april 2011

Min Goa lilla linslus :-). Jag är så nöjd....tvillingarna har sovit hela nätter sen i fredags, känns så skönt. Vilma sov också hela nätter från det att hon var 7 veckor och det började även för tvillingarna samma vecka :-). Just nu känns det rätt lätt att vara tvillingmamma med tanke på att det sovs väldigt mycket, imorse gick vi upp vid åtta-halv nio, halv tio ville dom sova vagnen och sov sedan till halv två fick mat och somnade sedan om och sov till halv fem...man har det rätt jobbigt :-). På f.m brukar dom sova två till fyra timmar. Men fråga mig om ett år då jagar jag väl två busungar...jag håller tummarna för att det blir två Vilma då kommer det inte att vara några problem att ha tvillingar :-). Just nu känns allt fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar