tisdag 13 september 2011

God morgon

Idag fick man kliva upp tidigt 6:00 för då hade min Lill stumpa bestämt sig för att hon sovit klart vi andra sov, men eftersom linnea sover inne hos Vilma så ville jag inte att hon skulle väcka henne (visslingen krävs det en bomb för att Vilma ska vakna) så det vara att kliva upp och då vakna självklart Viktor också. Så nu har barnen fått mat och fått på sig nya kläder jag har satt på en tvättmaskin gjort mig en kopp kaffe börjat tömma diskmaskinen....men nu har jag satt mig en stund för att titta på lite "frukost-tv". Jag tror resten av denna dag ska bli lugn då jag stor städa hela huset igår....kanske en film när Linnea och Viktor somnat...kan inte minnas sist jag gjorde det, skulle även behöva handla lite kanske tar det när Jocke kommit hem från jobbet så jag kan åka själv :-))

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar