onsdag 7 september 2011

Har varit duktig

Idag har jag varit riktigt duktig. Efter ha lämnat Vilma på dagis så har jag tok rensat bland Viktor och Linneas kläder, fick ihop en hel pappers kasse med kläder som ska ges bort till behövande, resten av kläderna har jag fotot och packat så jag kan lägga ut dessa på annons...kanske kan få några kronor :-) så jag kan shoppa lite mer :-)). Detta tog hela dagen, sen var det bara slänga sig i bilen och hämta stumpan igen. Idag har vi verkligen varit inne hela dagen eftersom det tok regnat nästan hela dagen..känns verkligen som att hösten kom med storm steg :-(( var inte riktigt berädd på det.
Idag blir våra små pluttar 7 mån, tänk så fort tiden går tycker inte det var så många dagar sedan vi kom hem med dom. Nu är det skoj för det börjar hända så mycket...börjar kunna sitta själv, tänder kommer, lite mer vakenhetstid och mycket nyfikenhet. Tänkte försöka lägga ut lite bilder imorgon från dopet....vi får se hur mycket jag hinner med:-)).
Nu är det dags att säga God Natt och sov gott för det ska jag göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar