tisdag 18 oktober 2011

Längtar tills på måndag

Nu är det på tiden att jag gör något själv :-) har varit dålig på att unna mig själv något. Fick ett presenkort när jag fyllde år så nu har jag bokat denna underbara behandling

Vad tror ni? Ser rätt smutt ut? :-D Jag ser i alla fall fram imot måndag kväll -)

ANSIKTSBEHANDLING TOTAL LYX 1 tim 30 min 1100 kr

En underbart avkopplande ansiktsbehandling som inkluderar rygg, ansikts- samt handmassage med varma energirika basaltstenar. Detta ingår:
Rygg och nackmassage med varma stenar, rengöring av ansikte, peeling, ångbad samt porrengöring, forming av bryn, manuell masssage av ansikte, nacke och rygg samt massage med varma stenar i ansiktet. Handmassage med varma stenar. Mask anpassad efter hudens behov, samt dagcreme efter hudtyp. Ev. lätt makeup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar