tisdag 29 januari 2013

Trillade

Idag när jag kom hem från förskolan med barnen så halkade jag omkull när jag bar Viktor :-(( for omkull och tappade greppet om Viktor men lyckades på något sätt hålla i hans ben men han landade ändå på huvudet, men det vart bara rlättare skrap märken i pannan som tur var... Kunde ha gått mycket mer illa om vi haft otur. Jag lyckades sträcka nacken på något sätt så nu sitter jag här med spänningar i hela huvudet och nacke :-((. Känns som det händer mycket just nu, igår satte Linnea maten i halsen på förskolan så två fröknar fick hjälpa henne att få upp det, fröken sa själv att det var jätte läskigt och jobbigt när det hände, som tur höll sig fröken lugn även om hon vart rädd och det hjälpte nog Linnea att lugna ner sig rätt snabbt. Så glad att det var där det hände vet inte hur jag skulle gjort om det hänt mig. Känns som det gärna få vara lite lugnt på olyckor nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar