onsdag 16 januari 2013

Trött och hängig idag

Känns som någon liten förkylning knackar på min dörr...jag har låste den så jag vill inte ha besök nu. Jag hoppas att vi klarar oss, både Viktor och Linnea är hostiga och hesa men pigg än så länge. Nu blir det en kopp te för att få bort det onda i halsen. Det var länge sen jag var så här trött.
Idag blir det till att hem och städa eftersom städerska inte kunde komma :-( han med hela övervåningen igår så idag är det undervåningen som ska få sig en match. Ska nog sätta upp nya köksgardiner och även mina nya vardagsrumslampor ska på plats. Skulle vilja ut och shoppa lite nytt till hemmet...känns som vi har haft samma saker länge nu..lite nya gardiner, kuddar och annat piff, skulle även vilja ha ny soffa men det får vänta tills barnen blivit lite större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar