tisdag 30 april 2013

Jaha....

Idag vart det ett besök på Akademikliniken för en återkontroll, syster som tog i mot mig fråga om jag verkligen gjort en operation förra veckan med tanke på hur jag rörde mig, hon tyckte jag gick rak i ryggen och med lätta steg vilket man inte brukar göra efter sådan operation. Allt såg jätte bra ut, men lite fukt eksem i naveln hade jag som jag måste sköta om så det inte blir värre. Måste säga att det har gått så mycket enklare än vad jag trodde. På måndag är det ett nytt besök för att tejpa om och klippa upp lite stygn och sen någon lps behandling som ska hjälpa att driva ut vätska ut kroppen efter en operation.

Hade tänkt mig en lugn dag och vila lite men ja för 5:e gången så har maginfluensan hälsat på igen :-((, Viktor kräktes jätte lite i papperskorgen vid middagen och hade diarré igår, Vilma hade kräkts inatt och sovit i skiten hela natten :-(( hon hade kurrat ihop sig i en hörna av sängen. Så det var bara för Jocke att stanna hemma och sanera huset. Nu får det vara slut på denna skit. Men nu passar jag och Vilma på att sätta oss en stund i solen medans dom små sover. <3

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar