tisdag 1 februari 2011

Blää!!


Gick in i 3 butiker sen var jag helt slut (okej jag var väl det redan efter den första) var tvungen att köpa middag tills ikväll plus att jag ville köpa en present till Vilma när hon blir stora syster och sen in och köpa ett spel. Sen skrek min kropp VILA.....tror ni jag längat tills den dagen då jag kan gå i affärer som vanligt igen :-) Straxt ska lill trollet hämtas och sen får det nog bli ett varmt bad.

Idag vart det ett nytt spel till Kinecten som Vilma ska få. Tycker detta verkar jätte skoj för hennes del. Detta kan man göra bla.
- Klappa ditt Kinectimall-djur med handen precis som om det vore ett riktigt.
- Ge ditt Kinectimall ett namn och se hur det svarar på din röst och dina kommandon.
- Heja på ditt Kinectimall när det tar sig över, under och runt en hinderbana.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar