måndag 28 februari 2011

Hej Hej mina vänner!

Dagarna bara springer iväg. Vi äter och sover :-) det börjas bli lite mer vaken tid på fm. Men annars sovs det en hel del. Har två små goa troll som sover jätte bra på nätterna, dom vaknar allt mellan 1-2:30 och vill ha mat och sen blir det på morgonkvisten och när dom har ätit så är det bara att lägga ner dom så somnar dom om på en gång :-) Det är lill killen som vill ha mycket närhet...helst ligga i famnen hela tiden vilket inte går när man har fler barn att ta hand om. Vilma är en jätte duktig stora syter som hämtar saker bäddar om dom när dom ska sova och hämtar napparna när det behövs. Jocke är fortfarande hemma vilket är jätte skönt för min del med tanke på vad som hänt och att orken inte riktigt kommit tillbaka, men jag försöker gå på promisar så att kondisen ska komma tillbaka :-D
Ska nu försöka ringa till kommun för att boka möte så att vi kan skriva faderskapspapper som måste göras när man inte är gifta :-(

Helgen har varit lugn och skönt, i lördags var våra goa vännen Danne och Pernilla med ungarna på besök så det vart fullt röj på alla barn, alltid lika trevligt att träffa men synd att det går så långt mellan gångerna bara. Igår såg vi till att alla barna somna i bra tid sedan slog vi på en Wallander och tog fram lite ostbågar......mysigt, det var länge sedan jag såg en film.
Hoppas även ni haft en riktigt trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. Hej Tina! Kul att höra att det går bra för er alla 5. Njut av tiden den springer så fort i väg. Tyckte mina var så där små, nu är det stora båda två.
    Ha en bra dag kram Carina

    SvaraRadera
  2. Ny träff är ju redan inbokad :-) Danne

    SvaraRadera
  3. Ja fy vad tiden går fort Carina. Jag njuter av varje dag -) Hälsa fam. kram

    Japp Danne träffen är inbokad

    SvaraRadera