onsdag 8 december 2010

Äntligen!

Idag fick jag äntligen en tid att komma till DS för att prata om "förlossningen" alt snittet. Så på måndag bär det av till sjukhuset för att prata lite mer. Dagarna hemma rullar på trots att man inte gör så himla mycket, försöker pula lite hemma och tvätta upp ALLT och då menar jag allt..täcken kuddar i sängar och i soffan filtar och allt som går att tvätta, tycker allt känns dammigt trots att Jocke inte slippat....men när kaklet skulle ner så tyckte jag allt var dammigt. Men köket kommer att bli fint när det blir klart. Nästa vecka kommer bänskivan och då hoppas jag vår vän rör "gubben" har tid att komma så fort som möjligt och koppla tillbaka vattnet....sen är det passbitar och i mellandagarna kommer kaklaren....sen kanske det läggs ut lite bilder :-D

2 kommentarer:

  1. Nämen, vad trist att dom bytte ut erbjudandet flera timmar innan dagen är slut :-(

    SvaraRadera
  2. Super tråkigt jag tycket att deras strumpor är helt underbara. Synd att det inte finns till lite större barn också.

    SvaraRadera