torsdag 2 december 2010

Från arg till glad.

Idag känns som jag haft en liten si så där dag. Började morgonen med att ringa IKEA och fråga när vårt "restade" underskåp till diskbänken skulle komma, dom hade lovat att det skulle komma idag och jag vill bara veta vilket tid...fick då till svars att bänken är skickad som postpaket och kommer inte fören nästa vecka, talade då om att jag inte accepterade detta, killen sa att han ingen kunde göra......men hallå jag har betalat 2000:- för att få det hemleverat en dag, jag har inte fått någon info om att detta skulle skickas som postpaket. Tina var då mindre glad skulle man väl kunna säga...bad då om att få prata med någon ansvarig men blev då kopplad till en tjej på kundservice. Berätta för tjejen som svarade att jag vill pratat med en chef och hon frågade vad det gällde och jag drog då hela historien igen och hur viktigt det var att detta skåp kom innan helgen då vi har en snickare som ska komma och sätta ut det nya köket, tjejen bad att få återkomma. Återkom efter ca en timme med beskedet att du har din skåp innan helgen, dom gjorde ett undagtag då dom förstod att detta skåp var viktigt att få.....TACK ikea för god service.

Åkte sedan vidare till MVC och fick då beskedet att jag står på väntlista till DS....detta innebär att dom inte har några tider utan kallar så fort det finns en lucka...men hallå ska jag få besked dagen innan
om det blir snitt eller inte....vore kul om man fick chansen att planera så att jag kan se till att Maria har möjlighet att ta min trollunge.....vill ju veta att hon får det bra, känns lite tungt att inget veta. -( :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar