söndag 12 december 2010

Helgen!

Ja även denna helg har varit i renoveringens tecken. Vitvarorna är på plats.....så nu känns det som det börjar bli ett kök även om det är en del kvar att göra. Vi vart lite sura för när vi ställt in micro och inbyggnadsugnen så stämmer inte dörrarna till det skåpet. Om det är så att IKEA ha egna mått på sina vitvaror så borde dom kanske upplysa sina kunder om det när man är där och ritar sitt kök och talar om att man ska köpa detta på annat sätt än hos dom :-(. Jocke stackarn har jobbat sena nätter för att vi ska komma någonstan med köket.

Tack Danne och Kenneth för hjälpen med att bära vitvaror i helgen. Danne fick bära in det nya och Kenneth slänga dom gamla och även köra detta till tippen.

Imorgon bär det av till DS för att pratat om "förlossningen", känner mig väldigt nervös över vad som kommer att beslutas....så håll alla tummar för att jag får det jag vill :-S

Imorgon bitti är det lucia på dagis och det ska bli så gulligt att titta på mitt lilla troll som för första gången ska gå lussetåg......min lilla tjej börjar bli så stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar