tisdag 21 december 2010

God morgon!

Nu är det inte många dagar kvar till julafton, det ska bli så mysigt och gott med all julmat. Detta år har jag ätit någon julmat alls innan julafton så jag längar riktigt mycket. Är ni klara med era julklappar? Det är inte jag :-( men jag har inte så många kvar att köpa. Skulle även vilja köpa någon rejäl leksak till Vilma...har försökt få henne att peka ut någon i leksaksaffären men hon är nöjd om hon bara får gå runt där en stund och trycka på lite knappar.
Igår fick jag lite städhjälp.....så sköööönnnt, men sen börjades det borras och sågas i köket igen *morr* vilket lede till damm igen :-(
Idag blir det soffan igen, måste verkligen försöka ta det jätte lugnt eftersom jag fick ännu en
blödning i söndagskväll. Men jag har nog några filmer som jag skulle kunna titta på.

Har tyvärr inte tagit några nya bilder på köket men det kommer inom kort :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar