måndag 14 mars 2011

Lille goa Viktor


Idag började Jocke att jobba :-( Känns lite tomt hemma utan honom. Det gick jätte bra hemma med alla tre barnen. Vi tog en promis på morgonen med min goa vän Jeanette, tvillingarna sov som bara den så vi han hem sätta oss i solen och ta en fika jag och Vilma... fisarna sov i 3 1/2 timme :-). Imorgon är dags för dagis så då måste klockan ställas med tanka på att vi alla sov till halv nio imorse annars kommer vi att komma försent. Undra hur lång tid jag behöver ha på mig för att hinna med alla barner innan vi ska gå?? Det lär jag väl märka imorgon :-) Ska bli skönt när värmen kommer så att man slipper hålla på med alla dessa kläder....det är liksom det som tar tid, tänk att bara kunna lägga ner dom i vagnen och gå utan alla dessa vinterkläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar