torsdag 17 mars 2011

Tors den 17-mars

hi hi idag är det min dag hela dagen :-). Har knappt varit inne på datan idag därför dålig uppdatering. Imorgon kommer städerskan och röjer huset....ska bli så skönt :-D och då är det fint till gästerna kommer på lördag, nu är det dags att fira Vilma så på lördag kommer mamma, maria, farmor, kenneth, matilda, danne & pernilla med fam och sen kommer hon att firas två helger till efter detta.....mycket presenter kommer det att bli :-) av oss kommer hon på brandbilslego och en ny kamera sen ska jag försöka hitta en bamsekläning som hon vill ha...jag hoppas att det finns på Lindex.
Imorgon ska Vilma till tandis för första gången och gissa om hon tycker det ska bli spännande, så imorgon uppdaterar jag er hur det gick :-D

NU är det dags att titta lite på TV innan jag ska hoppa ner i "lopplådan"...så God natt mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar