måndag 7 mars 2011

Status

Vi är kvar på Astrid men har nu fått reda på att Linnea har rotavirus, skönt att få reda på vad det är. Linnea känns som hon är lite bättre idag, kräks och har inte lika mycket diarré som tidigare, men vi får lov att stanna eftersom hon inte är bra än. Nu är även Viktor dålig och har kräks hela natten så vi får se om läkarna bedömer att även han ska vara kvar med mig och Linnea och då får Vilma och Jocke åka hem själva. Det är tydligen ovanligt att så här små får rotavirus...ja och självklart så åker vi på det :-( . Men känns skönt att det vänt för en i alla fall....men man kanske inte ska ropa hej ännu. Just nu längtar jag hem till min säng för jag sov som en påse nötter inatt. Något positivt är att vilmas förkylning är bättre och att jag och Jocke mår bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar